Friday 10 November 2017

Forex Trading Imperium Gjennomgang


Forex Review 2017 Forex Video Review Forex er for øyeblikket en av de større nettbaserte meglerne som er på vei mot U. S-nettbutikkhandelen. Handelsplattformen eies og forvaltes av et holdingselskap kjent som GAIN Capital, som er i direkte konkurranse med FXCM for dominansen på USA-markedet. Høyt ansett av mange handelsmenn for deres integritet, er Forex definitivt en av de bedre online forex meglere for handelsmenn å samarbeide med. Noen av fordelene som handelsmenn kan få fra deres tilknytning til Forex inkluderer gratis utdanning, Expert Advisors (EAs) hosting, stramt sprer, gratis markedsundersøkelser og 247 kundeservice. FX Empire8217s Priser mottatt Trading Platforms Forex, det er to hovedtyper av handelsplattformer: MetaTrader 4 (MT4) 8211 Betraktet som bransjestandard plattform for online forex trading, er MT4-plattformen fullpakket med funksjoner og verktøy og tillater tillitsmenn å tilpasse det for automatisert handel. Med MT4 får handelsmenn også tilgang til mer enn 30 typer CFDer og 45 forexmarkeder. FOREXTrader PRO 8211 FOREXTrader PRO-plattformen er en nettbasert handelsplattform som er fullt tilpassbar. Platformen er designet spesielt for trading forex og har et bredt spekter av avanserte handelsverktøy som mønstergenkjenningssoftware, signal og en avansert kartleggingspakke. Både theMT4 og FOREXTrader Pro er tilgjengelig som en nedlastbar versjon som skal installeres på frittstående PCer eller mobile enheter. GTX ECN-plattform 8211 For handelsfolk som kvalifiserer, kan de få tilgang til GAIN Capitals GTX ECN-plattformen. Plattformen er spesielt egnet til høyverdien profesjonelle handelsmenn og institusjonelle kunder. Med GTX Direct, vil handelsmenn ha fordel av ultra tette sprer, gjennomsiktig prising og dyp likviditet. Kontotyper Som for handelskontoene i Forex kan handelsmenn velge mellom en standard handelskonto eller en Premium-konto. Minimum innskuddsdepositum som kreves for en standardkonto er 500. Imidlertid anbefales det at handelsfolk innskudd 3000 for å få tilgang til hele spekteret av omsatte instrumenter. Premium-konto krever et høyere beløp på 25 000 for å åpne. Kommisjonen amp Spreads Som alle online forex megler, Forx ikke belaste noen provisjon for sine tjenester. I stedet tjener Forex ved å legge til et spredt på toppen av prisene som handelsmenn kommer fra markedet. Spreadene som belastes, er variable og konkurransedyktige. De starter fra så lavt som 1,2 pips for store par som EURGBP. For enda mer konkurransedyktige sprekker kan handelsmenn velge å handle via GTX Direct ECN-plattformen. Kundesupport Forpliktet til å hjelpe sine kunder med å lykkes, gir Forex sine kunder hjelp på 245 basis. Støtteteamet kan kontaktes ved hjelp av: Pålitelighet Med hensyn til påliteligheten av Forex er megleren et registrert medlem av CFTC og National Futures Association (NFA 0339826). Holdingselskapet GAIN Capital er notert på NYSE (NYSE: GCAP). Mekleren er også registrert hos UK FCA i samsvar med de lokale lovkravene. Dette betyr også at næringsdrivende vil ha tilgang til kompensasjonsordningen for finansielle tjenester. Traders er dekket opp til 50.000 i tilfelle Fore blir insolvent. For økt forbrukerbeskyttelse holdes Forex-klientfondene i segregerte kontoer. De har også negative balansevern for å beskytte handelsmenn mot negativ saldo i tilfelle uønskede markedsbevegelser. Global Market Leader Mulighet for å handle med ECN Platform Regulated Broker Solid finansiell sikkerhetskopiering med børsnotert selskap bak overlegne handelstiltak med pålitelige plattformer Stramt sprer Konklusjon Det er ingen tvil om Forex er en kjent megler i forexmarkedet. De har vist seg å være en megler som er pålitelig og pålitelig. Bortsett fra å være en regulert megler, er handelsfolk utstyrt med førsteklasses tjenester og produkter til arbeid. I våre bøker kommer denne megleren sterkt anbefalt. FX Empire - Selskapet, ansatte, datterselskaper og tilknyttede selskaper, er ikke ansvarlige, og skal heller ikke holdes ansvarlige for eventuelle tap eller skader som følge av at de er stolt av informasjonen på denne nettsiden. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis oppgitt i sanntid, og det er ikke nødvendigvis nøyaktig. FX Empire kan motta kompensasjon fra selskapene som finnes på nettverket. Alle priser her er gitt av markeds beslutningstakere og ikke ved utveksling. Som sådan kan prisene ikke være nøyaktige, og de kan avvike fra den faktiske markedsprisen. FX Empire har intet ansvar for eventuelle handelsstap som du måtte pådra deg som et resultat av å bruke data i FX Empire. Fortsett å FxempirePosted på 02092009 09:18 ved Aaron Her vil jeg dele bevist forex trading strategier, så vel som andre viktige elementer for å hjelpe noen bli en vellykket forex handelsmann. De fleste er tiltrukket av Forex trading fordi de bare fokuserer på 8221 Enorme retur eller Millionaires8217 drøm 8230.8221 8230 når de briste sin aller første konto8230.en de begynner å innse at det ikke er 8221 så lett som det ser ut til å være8221 tross alt .. Det som om noen liker å kjøre en super rask sportsbil (som den øverst til venstre) 8230. men i utgangspunktet har han rett og slett ikke et førerkort. Og worst8230..hvordan don8217t vet selv hvordan å 8221 bremse riktig? 8221 maybe8230 Er denne hoftefaren i utgangspunktet jeg personlig tror so8230. amp det er en sikker måte å oppnå ti masker på hisher kroppen også. Ouch x Dette er det samme for forex trading fact8230 Forstå spillet og utruste deg selv med 8221 essensielle 8221 skills8230. Med den ferdigheten 8211 Fange enorme pips og fortjeneste fra markedet konsekvent ville være så lett, hyggelig og virkelig lønnsomt Det er ikke nytt å si at statistikken har bevist at8230 8221 Bare 5 av folk tjener penger forex på slutten av dagen 8220 .. 8221 Mens den andre uheldig 95 enten mislyktes elendig eller velger å gi opp tenkning, er det rett og slett ikke mulig å tjene på handel forex på alle 8220. Disse menneskene som sviktet 8221 don8217t vet selv 8221 hvorfor de mislyktes i dette forex trading spillet i utgangspunktet. Det er fordi de ganske enkelt DON8217T forstår hvorfor de slår seg inn i en bestemt handel. Jeg er veldig sikker på at nesten alle who8217s i forex trading forstår setningen: 8221 Kjøper lav og selger high8230. (Go Long) 8221 8221 amp Selge høyt og kjøpe tilbake lavt igjen8230. (Go Short) 8221 But82308230stil there8217s en But8230 Hvorfor er det bare 8221 5 8220 av disse menneskene gjør konsekvent fortjeneste handel forex slutten av måneden Det er fordi: There8217s er definitivt mer til det enn bare å forstå kjøp og salg. Etter all8230 forex trading er ingenting annet enn et spill på 8221 sannsynlighet 8220. Så lenge du vet hvordan du legger oddsen på din side, vil du også få mer vellykkede og lønnsomme handler over tid. Jeg tør si det så lenge som noen (inkludert deg selv) 8230.er villig til å forstå og praktisere noen enkle grunnleggende .. 8221 Det er egentlig ikke så vanskelig å oppnå konsekvent fortjeneste trading forex etter alle 8211 hver måned 8221 Ved å forstå disse grunnleggende grunnleggende8230 Din handelsforståelse amp kompetanse ville bli sterkt boosted and8230 .. 8230.forex trading til Du ville da være så stressfri, hyggelig og svært lønnsomt for de kommende dagene. Jeg forstår fullt ut følelsen av 8221 endelig8221 å forstå dette forex trading spillet fordi jeg var 8220once 8221 en sliter nybegynner og frustrert elendig trader også 8282 Her er noen selvintro om meg selv å dele: Mitt navn er Aaron Tan (pennnavn) amp i dag bosatt i Sunny Singapore 8211 Ligger nær ekvator. Jeg er også velsignet for å være far til en søt baby gutt, samt en omsorgsfull mann til en nydelig kone. (Hun kan være naggy til tider, spesielt når I8217m TOO engross med forex trading8230 hee) Jeg startet min forex trading reise ca 4 år tilbake. Med de første 1,5 årene eller så er min læringsfrasjon fylt med frustrasjon, ulykkelighet og forvirring. Absolutt ikke den typen følelser du eller noen andre vil oppleve, jeg er sikker på. For ikke å nevne, blåste jeg opp mine kontoer twice8230.and disse er 8221 live8221-kontoer Etter å ha blåst opp den andre kontoen som er den mest hardt opptjente penger på omtrent USD 4.500 på bare noen dager i dagene 8230. Det gir meg en stram sløsing som gjør meg til 8221 våkne 8221 til virkeligheten om hele denne forex trading thingy. Jeg forstår definitivt Forex trading er et veldig lukrativt finansielt verktøy som noen kan master8230. Dette er spesielt forsterket av så mange forex kurs, medlemskap amp e-bøker fra guruer selger 8221 millionærer eller enda milliardærer 8221 drøm man kan oppnå - Ved handel forex online. Jeg må bekjenne at jeg personlig ble fristet av disse 8221 millioneraires drøm 8221 too8230.during start-up. Men etter at jeg blåste opp den $ 4.500-kontoen, kan jeg virkelig føle den intense klype dypt inne i meg. Dette er fordi jeg ikke tjener en stor lønnsslipp hver måned for dagjobben 8211, akkurat som en tekniker. I gjennomsnitt tar jeg bare hjem om USD 1700 i måneden. Så blåser opp en konto med mer enn 2 ganger min månedslønn er definitivt en 8221 ekte smerte 8221 for meg. Fra det øyeblikket on8230. Jeg bestemmer meg for å overhale meg selv, spesielt min 8221 MINDSET 82208230. (Som å overhale en nesten blåst bil8217s motor8230. Hehe) Jeg bestemmer meg for å 8221 virkelig 8221 forstå forsterker, lære meg å virkelig sette alle odds på min side for denne handel spill. Å kutte lang historie short8230 Etter noen måneder med intens 8221 re-learning8221 8230. Jeg skjønner endelig i ethvert handelsspill, det er ingen sikkerheter, bare muligheter. Det harde faktumet om handel er at pengene flyter fra flertallet av handlende (95 som mislyktes) til minoriteten av vellykkede handelsmenn (5 som 8221 får 8221 den ...) De fleste handelsmenn led, sliter med å til og med bryte seg eller miste stor tid fordi de stole tungt på tradisjonelle lærebøker. Jeg har selv tilbrakt de første delene av mine handelsdager, og gjør alle mulige nybegynnerfeil. Prøver ut de fleste indikatorene som er tilgjengelige som Simple moving gjennomsnitt, eksponentiell, MACD, Stochastic, Bill Williams, RSI, oscillatorer, Fibonnaci, Bollinger Bands, CCI, ADX, Parabol SAR og such8230. Håper å finne den perfekte kombinasjonen for Technical Analysis8230 8230 og bokstavelig talt testing ut mer enn 30 forskjellige forexstrategier om det er teknisk analyse eller finansieringsanalyse8230. Jeg skjønner endelig en eneste viktigste amp-kraftig indikator som aldri har sviktet meg til nå8230 .. Og det er ingen andre enn 8221 Pris-aksjer for høye sannsynlighetsmønstre 8221-dannelsen. Kombinere prishandlinger med andre viktige handelsmetoder som: 1) Trading med 8221 høy sannsynlighet 8221 sett 8211 ups8230 2) Identifisere viktige reverseringspunkter i markedet .. 3) Dra full nytte av 8221 Price Pullback 8221 i markedet8230 4) Ridning 8221 Massive Trends 8221 som er rådende på markedet 5) Fange eksplosive bevegelser 8211 Breakout 6) Strategi for handel med svært flyktige 8221 store nyheter 8221 utgivelse monthly8230 8230..basically alle faktorer som bidrar til 8221 Market Flow 82208230 Etter å ha mestret alle disse og intergrate med 8221 riktig tankegang 8221 8221 gode penger ledelse 82208230 Jeg begynner å se ekte konsistent fortjeneste fra forex trading hver eneste måned since8230 Og at suksess fortsetter til today8230 .. Som tillater meg å slutte dagen jobb som en tekniker til å handle forex full Tid hjemmefra i år 2006. Det er 8221 De 8221 år og det store vendepunktet for meg 8230 Jeg handler for tiden på en standardkonto og streber etter å oppnå gjennomsnittlig 20-30 retur hver måned konsekvent. Denne typen retur ville likne en fin 5-talls månedlig inntekt (hvis du er nysgjerrig på å vite 8230) Dette er en anstendig beløp for meg å leve komfortabelt og tilstrekkelig sørge for familien min på dette tidspunktet. Men8230.Jeg gjør det også et poeng å reservere noen av disse fortjenestene for å legge til på kontoen for det til 8221 compound 82208230 8221 Compounding8221 er virkelig veldig kraftig og som handelsmann er det definitivt et must for å dra nytte av det. (For meg selv8230 kan jeg enten bruke engangsbeløpet for mine barns utdanning når de vokser opp eller bare for alderspensjonskostnader) For at noen (inkludert deg selv) virkelig skal lykkes med forex trading og rake i konsekvent fortjeneste hver eneste måned .. Du bare trenger å forstå forsterker 8221 praksis 8221 disse 4 essensielle elementene, nemlig: 1) Du trenger en forex handelsstrategi som har minst 70 8211 80 suksessrate konsekvent 2) Du må handle med et RiskReward-forhold på minst 1. 1 3 ) Du må bruke 8221 proper8221 pengeforvaltning til enhver tid 4) Du trenger en 8221 riktig 8221 tankegang av en vellykket handelsmann (veldig kritisk) That8217s om det. Ingenting mer komplisert enn this8230..no 8221 hellige griller eller hemmeligheter8221 til handel nødvendig. Ved å sette opp denne lille blogen, kalt Forex Trading Empire .. Jeg vil dele på disse 4 viktige elementene, så vel som noen av mine handelsresultater også. Du må gjerne surfe rundt, lese om artiklene mine og forex trading strategies8230 8230. Og virkelig sette i bruk8230 (på en Demo til you8217re selvsikker) Remember8230it er veldig enkelt å gjøre konsekvent fortjeneste handel forex 8230 hvis du virkelig vil. Jeg ønsker deg suksess og en hyggelig handelsreise fra nå av og jeg er sikker på at ditt livs økonomiske status vil forandre seg for det bedre too8230. (Akkurat som jeg gjorde) 8230 spesielt når du8217er legger til en annen inntektskilde som er såkalt 8221 Tilbakeslagsbevis 8221 Wishing Du Gratulerer med handel, Gratulerer med jaktmesteren Trygt innfanger de 8221 Explosive8221 gevinster. Til Din Forex Suksess, 8211 Aaron Tan (Din Handelsvenn) Risikoopplysningserklæring amp Verdien Ansvarsfraskrivelse Innholdet på denne siden er kun til informasjonsformål. Ingen del av denne publikasjonen er en forespørsel eller et tilbud om å kjøpe eller selge noe finansielt marked. Eksempler er kun gitt for illustrasjonsformål og bør ikke bygges som investeringsråd eller strategi. Alle handelseksempler er hypotetiske. Ingen representasjon er gjort at enhver konto eller handelsmann vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller miste ligner de som er diskutert på denne siden. Informasjonen som finnes på denne siden er ikke ment for distribusjon til eller bruk av noen person eller enhet i en hvilken som helst jurisdiksjon eller et land hvor en slik distribusjon eller bruk ville være i strid med loven eller forskriften som ville gi oss krav om registrering i denne jurisdiksjonen eller land. Alt historien, bildene, inntektene, navnet som brukes på dette nettstedet, er kanskje ikke nøyaktige. Les på egen risiko. CFTC REG 4.41 8211 HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN FAKTISK PRESTASJONSREGNSKAP, UTFORMER IMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ, SOM HANDELENE IKKE ER UTFØRT, KAN RESULTATENE BEGRENSES FOR, ELLER OVERFØRING FOR VIRKNINGEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM LAGER AV LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FAKTA AT DE ER DESIGNERT MED HENSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å VÆRE LØNN ELLER TAP LIKKER SOM VISTE. GRATIS Forex Tips for deg Registrer deg for vår GRATIS Special Report Amp Nyhetsbrev (Verdt Usd 67) Her På. Strategier du kan bruke til å tjene 200 - 500 pips hver uke konsekvent. Bare fyll ut navnet ditt på e-post på skjemaet nedenfor for å abonnere og last ned umiddelbart. Forex-vurderinger Nyheter Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i dette nettstedet, inkludert markedsnyheter, analyse, handel signaler og Forex megler anmeldelser. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren.

No comments:

Post a Comment