Monday 20 November 2017

Forex Fre Sl


Hvordan buysell i Forex Hvordan å kjøpe i Forex Hvordan sette stopp tap og sett ta fortjeneste når du kjøper selger i Forex Fra teknisk synspunkt, avhenger det av handelsplattformen du bruker. Hver Forex megler vil gjerne gi deg Forex trading Platform manual eller vil være i stand til å veilede deg gjennom trinnene for å sette buysell bestillinger, fortjeneste mål og utganger per forespørsel. Som et eksempel, kan vi se gjennom de grunnleggende bestillingsinnstillingene på den mest populære handelsplatformen - METATRADER4. På prisdiagrammet - høyre museklikk. Gå til Trading, Ny bestilling. Du vil få et nytt vindu med bestillingsspesifikasjoner. Symbol - valutaen vil du handle Volum - hvor mange deler du kommer til å kjøpe Stopp tap - du må sette prisen du vil bli stoppet på hvis en handel går imot deg. Ta fortjeneste - din fortjeneste mål. Kommentar - la den være tom. Skriv - legg det som Instant-utførelse. Deretter har du to knapper: Kjøp og selg. Trykk en av dem. Ok. Du har en ny handel åpen. Du vil kunne se den på diagrammet ditt, og du kan også sjekke meny Trade, som ligger under diagrammet ditt. Hvis du nå prøver å høyreklikke på denne handelen, får du muligheten til å endre eller slette rekkefølge, hvor du kan endre dine handelspreferanser. Forex for nybegynnere 1. HVOR HVIS EN HANDELER STARTER HANDEL MED KJØP PÅ DEN NESTE, LETTIGHETER SEG, VEKKNINGSPRIS OG STOPP MED DENNE STILLINGEN PÅ SLUTTET AV DAGEN ER HENSYNT Å VÆRE SUCCESFUL ELLER IKKE I SLUTTET PÅ DAGEN SOM MEG SIN BETALER ER, HAR DENNE STILLINGEN FØLGENDE SLUTTET AV EN ANDRE EN FOR Å REALISERE EN RESULTAT (IE FOR Å KJØPE MED EN HØYRE LEVERSKALDE) ELLER ER DET ET FULLT HANDLING AV SIN EGEN HVIS HVIS DET GJER EN ANNEN STILLING EN ANNEN DAG (SEG NESTE DAG) For å fullføre sin tidligere dagsposisjon ved å selge ved en høyere vekslingskurs THANX i forkant (SORRY OM MITT SPØRSMÅL ER STOPPET, HAR JEG IKKE STARTET SPILL) Det beste, selvfølgelig, å få en Forex demo-konto og se hvordan bestillinger arbeid. Men siden du har et spørsmål, lar vi svare på det. Når du kjøper til en viss pris, legger du såkalt kjøpsordre. Dette betyr at du nå har en valuta du kjøpte, for eksempel EURO. I løpet av dagen vil verdien av valutaen stige eller falle. For å realisere fortjenesten du har tjent, må du lukke bestillingsbestillingen. På handelsplattformen vil det ganske enkelt bli vist som Lukk en bestilling eller Lukk en handel osv. Det som faktisk skjer, selger du en valuta du kjøpte tidligere, og kapitaliserer på endringene den produserte mens du holdt den. Det kan være en dag, noen timer, noen få minutter, en uke, en måned og så videre. Forex for nybegynnere Jeg har spurt dette spørsmålet før, men jeg tror at byggingen av spørsmålet gjorde meg ikke til å bli forstått. Vennligst igjen, jeg vil vite hvordan jeg kan sette: Stopp tap, Ta fortjeneste, Type (kjøp grense eller kjøpe stopp), og til pris. Alt dette er hva du skal fylle ut for en ventende rekkefølge for å handle med fundamental analyse. Vær så snill å hjelpe meg med å løse dette problemet med gap i kunnskap. Bare i går satte jeg en handel der jeg fikk opptil 80 pips, men på grunn av vanskeligheter med at ingen kunne avslutte handelen, mistet jeg pippene og til og med tok noen tap. Trinn uten TP og SL er som en bil uten pause. Vennligst hjelp. Lionel D. L (Nigeria) De nøyaktige trinnene for å sette et stoppfall, ta fortjeneste, etc., vil avhenge av handelsplattformen du bruker. Vanligvis har du muligheten til å angi stoppfall og ta fortjenesteordrer i øyeblikket når du ber om å åpne en handel, enten en markedsordre eller en grenseordre. I det nye bestillingsvinduet bør du kunne se felt for stopp og fortjenesteinnganger. Hvis du velger å ikke sette stopper og overskuddsmål i løpet av tiden du bestilte en ny ordre, har du alltid mulighet til å redigere din eksisterende ordre. Vanligvis ved å gjøre Høyreklikk på en eksisterende handelslinje på kontoen din. Du kan se et menyalternativ som inviterer til å redigere bestillingen. Til slutt har du alltid det tredje alternativet for å lukke handelen her og nå når som helst. Dette gjøres også ved å klikke på den åpne handelen på diagrammet (hvis plattformen støtter handelsskjema i diagrammer) eller i vinduet for handelskonfigurasjon. Merk: I de fleste tilfeller kan du ikke lukke handler med markedsordre (for eksempel manuelt her og nå) hvis du kommer til å gjøre det i helgen, for å være presis: fra 5 pm fredag ​​til 17:00 søndag. 4-alternativet for å ringe deg megler via telefon og be om å lukke en handel. Også din Forex megler kan alltid gi deg en trinnvis forklaring på hvordan du bruker handelsplattformen og stiller opp bestillinger. Forex for nybegynnere jeg vet ikke når det er riktig å plassere et kjøp eller en selge pls-hjelp. Valutahandel er et spekulativt marked. Du vil kjøpe når valutaen er billig og så selge den når den blir dyrere. For eksempel, kjøpe EURUSD-par (når du kjøper EUR for amerikanske dollar), forventer handelsmenn at EUR skal stige i verdi, fordi hvis de gjør det, kan de selge det tilbake og motta flere amerikanske dollar i retur. Når det gjelder temaet for hvor du finner gode kjøp og salgsmuligheter, må du først åpne noen gratis live-diagrammer av hvilket som helst valutapar. Ta en enkel titt og prøv å forutse neste mulige trekk. Hvis dette gjør deg opptatt, og du vil lære hvilke evalueringsmetoder som står bak markedsutsikter, har du en spennende verden av Forex som handler om hvordan og når du skal kjøpe og selge. Les omtrent alt du kan finne. Start fra: forex-charts-bok Skrevet av kumba på Thu, 11192009 - 11:39. Skrevet av Ivan på tirsdag, 02082011 - 21:13. Hei, jeg er ny på Forex markedet så naturaly Jeg har en masse spørsmål, men selvfølgelig vil jeg sette bare noen få :). 1. Skal jeg alltid bruke stopp og begrense. Er det mer trygt på den måten? Hvor lenge skal jeg vente med å lukke posisjonen 3. Hvis jeg starter med et innskudd på 100EUR, hvor stor skal min margin være? 4. Er det greit å lukke posisjonen hvis det er 4.01 å ta pf 5. Hvis handelen min går mot meg når er den beste tiden å stoppe det. Skal jeg gi det en sjanse til å komme tilbake på føttene og begynne å stige igjen. Er det så stor risiko 6. Hva er PIPS 7. Lysestaker, skal jeg studere dem veldig bra 8. Er det noen lønnsomme strategier, eller er den basert bare etter vår egen forventning og spektulative evner. Takk så mye på forhånd. Ivan Skrevet av Beginner Trader på Thu, 06092011 - 10:41. Ive har nettopp mistet 20 dollar i forex. men jeg vil være tilbake for hevn. hmmmm Skrevet av Beginner Trader on Sun, 06262011 - 10:22. Sendt av Beginner Trader på lørdag, 07302011 - 10:13. Min bror, den gode nyheten er at jeg har blitt en autoritet i valutahandel gjennom årene etter å ha mistet tre tusen fem hundre dollar. Å svare på det minste spørsmålet først. Hvis du kjøper dollaren og valutaparet er eurusd, vil du selge dette paret. Hvis valutaparrangementet er usdcad, og du vil kjøpe dollaren, vil de kjøpe paret. Alt avhenger av hvilken valuta som kommer først i arrangementet. Når du skal kjøpe eller selge, må jeg fortelle deg at alle indikatorene er ment å bedra deg. Ingen megler vil at du noen gang skal gjøre en krone i forex uansett dine tap. Selv handelssystemene du kjøper er bare en avtale for å sette penger i lommen til selgeren. Ingen vil alltid fortelle deg hvordan du handler og tjene penger, bortsett fra meg. Ingen har fortalt meg noe. Mine betalte trenere gjorde det aldri. Så jeg lærte på den harde måten og selvfølgelig Guds veiledning. Det eneste systemet som forteller deg når du skal kjøpe eller selge, er deg. Ikke vær skuffet med svaret mitt da jeg vil fortelle deg hva du skal gjøre. Den riktige avgjørelsen er den enkleste. Se nå på diagrammet. Er det trending oppover eller nedover Hvis oppover, kjøp og omvendt. Sjekk deretter om trenden startet nylig eller vil snart komme til motstandsnivå. Dette vil veilede deg i å ta din beslutning. Sjekk også om diagrammet ikke er trending, det vil si et varierende marked. Kjøp og selg nå mellom motstandsnivåene. Bekreft alltid retningsendringen før du gjør det. Dette er den beste guiden du kan få, og det er gratis. Gud velsigne oss. Tolu Bamisile. 08185585307. Nigeria. Sendt av Beginner Trader på fre, 08192011 - 11:43. Jeg bruker MT4-plattformen, men det ser ut til at den er programmert for å gi meg et automatisk stoppfall på rundt 100 pips. Modifiseringsknappen lyser aldri opp hvis jeg prøver å skrive inn mine egne stoppfallstall. Noen ganger det samme gjelder for å ta fortjeneste. MT4 har en tendens til å tvinge meg til å ta sine egne figurer. Hva er forklaringen. Jeg er på en demo-konto. Peter - Uganda. Sendt av Beginner Trader på tirsdag 09292011 - 17:39. Hvor lenge varer en markedshandel sist? Si jeg selger EuroUSD i dag på. hvor lenge vil den ordren stå dager, uker, for alltid For tiden handler jeg på CNBC demo-konto og periodisk forsvinner mine stillinger, som om de utløper, men jeg kan ikke finne ut hva begrepet også er. Hvis jeg solgte EuroUSD og det utløper på en eller annen måte, er dette effektivt et nært som innser min gainloss Forelagt av Beginner Trader på Måned, 10242011 - 23:43. Hvordan beregner jeg stoppet tap og tar fortjeneste når du handler valutaer Du vil bli høyt verdsatt. Ble medlem Mar 2004 Status: Medlem 6 Innlegg Im kort fra 1.2176 sl: 1.2265. Jeg tok stillingen fredag ​​morgen rundt 8 AM EST. Jeg ønsket å spore stoppet, men sovnet på grunn av whacky sovemønstre i forrige uke. Heldigvis gikk prisen ikke plutselig på meg gjennom mitt stopp igjen. Jeg tenker på å flytte sl til 1 2170, om breakeven. Ill cover på en annen sprette rundt 1.1205 område, men jeg liker å la handel åpne og forhåpentligvis gjøre noen anstendig gevinster på en pause under 1.2060 området. Jeg skulle ønske jeg ville ha fått i tidligere, men har fokusert på GBPUSD og USDCHF i det siste. Er noen i denne handelen Hva synes du om å flytte mitt stopp til 1.2170 For tett, plasserte jeg det her fordi jeg tenker at det er minst to nivåer av motstand fra hvor vi er nå på fre lukk 1.2124: 1) 1.2140 Fri høy etter hopp fra 1.1203 (nær Fri lav) og 50 fibo fra fredag ​​høy til 1.1203 2) like over 61.8 fibo (1.2159) på 1.2213-gt1.2077) og en tidligere intradag støtte for fredag ​​Hvis det bryter disse, så vil jeg vente til en pause i 1.2213 å glong eller spille mindre fibos for å lete etter små pip gevinster til det er en klar retning jeg vil være i en noe anstendig posisjon bare i tilfelle hvis det bryter ut av denne daglige konsolideringen. Jeg kan muligens komme på nytt på et sprett av 1.1205-området og tilbake ned av 1.2200-området. Hva synes du om tankegangen min Hvordan kan jeg forbedre denne typen fibo supportresistance analyse. kanskje med noen indikatorer la jeg merke til intradag og daglige topper og headandshoulders, btw, men nevnte ikke dem. Begge er trend reverseringssignaler, så det er en høy sannsynlighet vi vil se flere ulemper, men det er fortsatt litt iffy når det gjelder for meg. Pretty shitty 100 pip fortjeneste forsvant på tirsdag. Re-entered lang opp 75 pips - det forsvant også. Så kom kort 1914. Stoppet ut 1944 for ytterligere 30 pip hit. Jeg har ikke råd til å fortsette å la lønnsomme handler bli til tap, venter på 150 pip-målet i henhold til 5MFX-systemet. Fra nå av må jeg begynne å ta fortjeneste når jeg har dem. har du sett prestasjonsrapporten min på den andre tråden - forvaltningen av handelen er litt annerledes fornuftig for meg - i hvert fall på kort sikt spoler hans regler meg litt - men det er min stil - jeg liker å smekke ut singlesdoubles og ikke på jakt etter hjemmekursene. Id sakner heller et stort skritt enn å se et godt fortjeneste fordampe 150 pip-strategien kan fungere til tider, men denne måneden har vært vanskelig ut av de 12 vellykkede handler, bare 3 sprakk 150 pips Beau anbefaler å flytte din slutte å breakeven quotonce du er foran 75 til 100 pipsquot Im tenker på å ta en masse på 50 eller 60 pips - eller i hvert fall flytte stoppet til 25, men med tiden (dvs. erfaring), kanskje jeg blir mer komfortabel med Beaus trade mgmt - Jeg er sikker på at han har historien til å sikkerhetskopiere sine strategier. Men se på disse oppføringene, klart det er verdien i de TRL-ene - ville du ikke være enig og basert på ny ytelse, jeg skal bare fokusere på euro og kabelansvarsforklaring: Jeg er bare en avansert nybegynner på dette - hold det i m ind Pretty shitty 100 pip fortjeneste forsvant på tirsdag. Re-entered lang opp 75 pips - det forsvant også. Så kom kort 1914. Stoppet ut 1944 for ytterligere 30 pip hit. Jeg har ikke råd til å fortsette å la lønnsomme handler bli til tap, venter på 150 pip-målet i henhold til 5MFX-systemet. Fra nå av må jeg begynne å ta fortjeneste når jeg har dem. V Jeg vet nøyaktig hvordan du føler. Prøver å lære denne forex-virksomheten og den gamle standarden for å kutte tapene dine kort og la fortjenesten løpe, fungerte ikke for meg. Kjører 3 demo kontoer gjør dette hele begynte å suge big time (2 det er). Jeg behandlet så morsomme penger som min egen. Hvis noen andre enn min kone hadde sett hvordan bevoktet jeg var med disse virtuelle pengene de ville ha, hadde jeg begått meg. Jeg brukte ikke fint språk i høye toner, og. og. MITT WIFE sa at hvorfor ikke ta fortjenesten når du er upquot Jeg bruker livet mitt akkurat nå foran datamaskinene og ser på den blå og røde staven girat hele dagen og hele natten. Soooo - i min 10.000 demo begynte jeg å ta pengene da jeg var oppe. Navngitt kontoen etter hennes quotMacro-Maiquot. I ca 2 uker fikk det suger opp til 12,900.plus ved å ta hva som helst da markedet begynte å vende meg tilbake. Forventet tap så godt jeg kunne med 2 -10 pip gevinster og til og med noen selv-stevens. Jeg er en bunn og toppvalser, og det skaper mye følelsesmessig uro. Jeg finner at jeg er grådig og ikke ønsker å gi bort den øverste eller nedre 40 - 150 pips. Trinn i Elliott Wave. På grunn av bunn og topping går jeg inn i en masse 1. bølger. De er generelt korrigert mye, og jeg ser på dette markedet et kjempefint beløp. Dette er hvor stoppene kan bli truffet og prøver å la det løpe. Hvis du handlet 3. bølger og quotCquot korrigerende bølger, ville det ikke være noe vondt. (Bare lesing dette gjør at jeg vil endre mine dårlige handelsvaner). Personlig kan det være kyllinger. t men pengene er i banken ved å ta fortjeneste. Når du våkner sent og ved en tilfeldighet, kom deg inn i den tredje eller C-bølgejaktprisen med stopp og beskyttelse. Jeg antar det er her grensene vil fungere. Bare skrånende ta 50 og se 200 forbi det punktet. Føler jeg har savnet noe. Håper dette hjelper og god handel. glatt 60 P. S. Enhver trøst jeg slår 1000 i denne uken. Alt er galt og borte Min grunn til å starte denne tråden var for handelsmenn å dele sine tanker med hensyn til å ta stilling i markedet (noe jeg ikke så på forumet.) Slik at det kunne være læring og diskusjon rundt handel. Å forklare hvorfor en handel eller prediksjon er nøkkelen til læring. Å sette det inn i en bestilling, gjør et begjær for å sikkerhetskopiere en stilling. For eksempel vil nå være en perfekt tid til å høre hva handelsmenn sier om EURUSD. Tar de en reverseringsposisjon eller holder seg til trenden Hva er det du skal gjøre og hva du gjør. Jeg holder meg til EZ Trade-systemet. Beacuse, 1. Jeg vet ikke nok eller har nok erfaring til å lage presise spådommer. 2 Jeg har ryddet ut 2 demo kontoer (jobber på den tredje nå) ved hjelp av mine quotemotionalquot spådommer. Så jeg vet nok for å vite at jeg ikke vet nok for å lage mine egne samtaler Forex Trading: Den vanskeligste måten å tjene enkle penger. Mens jeg, som de fleste handelsfolk her, har vært kort på USD for en stund, nå er jeg flat. Årsak: Når en trend eller lager osv. Blir forside-nyheter, er det på TV-amp-radio hver dag, og alle du støter på overalt, snakker om det - det er på tide å ta fortjeneste og revurdere før du hopper tilbake til markedet . Det gjør meg aldri vondt for å ta fortjeneste og være flatt selv om jeg legger mange pips på bordet fordi jeg aldri kan virke som å ringe toppen eller bunnen, og jeg bryr meg ikke om å prøve. Det gjør meg alltid vondt for å gi tilbake pips til markedet fordi jeg var for grådig til å ta fortjeneste da jeg først begynte å bli ubehagelig med en stilling. Jeg vil være på utkikk etter en sterk bekreftelse på trend fortsettelse eller reversering før du legger inn noen lange eller mellomstore handler. Sitat En vanlig adage om dette emnet matten er helt feilhodet er: Du kan ikke gå i stykker med å ta fortjeneste. Det er nettopp hvor mange handelsmenn går i stykker. Mens amatører går i stykker ved å ta store tap, blir fagpersoner brutt ved å ta små fortjeneste. Problemet i et nøtteskall er at menneskets natur ikke opererer tomaximize gevinst, men heller for å maksimere sjansen for en gevinst. Ønsket om å maksimere antall vinnende handler (eller minimere antall tapende handler) virker mot handelsmannen. Suksessraten for bransjer er den minst viktige resultatstatistikken, og kan til og med være inversely relatert til performance. quot William EckhardtDu kan se på det fra perspektivet på tilbud og etterspørsel. 1) Under retracement av denne sterke bullish flytteprisen gjorde et dråpebasert dråpemønster. Hver megler vil ha kunder som ikke er fornøyd, sannsynligvis fordi de ikke kan handle eller er dumme nok til å la handler åpne under nyhetshendelser og. hei til alle, dessverre deltar jeg for lite fordi jeg ikke har mye ledig tid mellom heltidsjobb og handel, men jeg vil dele meg hver uke. min første uke med ekte acc ser veldig bra ut for meg, alt fordi davit regler. millioner takk til davit for å bringe et godt system. Gutter respekterer hverandre. Den beste måten å leve et godt liv på er å godta hverandre slik vi er. Vi bør være fornøyd med at vi er forskjellige.

No comments:

Post a Comment