Monday 27 November 2017

Forex 90 Vinn Rate


hva kan vi gjøre med 90 winrate Ble med jan 2011 Status: Senior Trader 1.465 Innlegg Hei alt og velkommen Først vil jeg si at dette er mer som en ide enn et handelssystem så langt. Vi kan si at det er under utvikling, og noen er velkommen til å hjelpe. Jeg liker også å si at ingenting er kopi rettet, alt er gratis for alle. det er på tide å la detaljhandlerne få en kant, det vi trenger er konsistens og lønnsomhet. Jeg anbefaler ikke at noen skal handle dette systemet, men som sagt, dette systemet er under utvikling, og kan fortsatt ikke være trygt å handle, hvis du velger å gjøre det, vil du gjøre det på egen risiko. Jeg startet denne tråden for å dele denne ideen og handelsmetoden jeg oppdaget, slik at vi sammen forhåpentligvis kan forbedre den. flere tanker er bedre enn en og jeg er sannsynligvis ikke den smarteste fyren, så her går det. i sin nåværende tilstand har denne metoden en 90-vinnersats. som betyr at den vinner 9 ganger ut av 10 forsøk eller 900 handler ut av 1000, har jeg testet det 1000 forsøk, og det er hvordan jeg fikk denne prosentandelen. systemet er lønnsomt, men trenger forbedring, spesielt på risikoen for å belønne synspunkt, da det handles nå med mer risiko enn belønning er noe som muligens skal endres, for å fortelle deg sannheten jeg vet ikke hvordan og jeg skrånende kommer opp med alt som fungerer, så langt alt jeg kan tenke på, vil påvirke vinnerforholdet negativt. ideer er selvfølgelig velkomne, jeg har ikke en EA, jeg har handlet og testet dette systemet manuelt i Forex tester. Jeg har ennå ikke handlet denne live fordi jeg tror det må forbedres først. VIKTIG Jeg anbefaler ikke at noen som handler dette systemet lever enda, selv om de kunne, bare være forberedt på at du plutselig kan få et stort tap, og husk jeg advarte deg, det skal fortsatt være lønnsomt i det lange løp så det er opp til deg å bestemme hvor mye drawdown du kan akseptere. Det er en veldig enkel metode, vi vil bruke standard retracement verktøyet funnet i Metatrader, men vi vil endre det først. Så la oss fortsette å åpne vårt retracement-verktøy, og deretter slette hvert enkelt nivå, unntatt null og 100 og 1,168, legg deretter bare til nivå 80, (0.8) på 80-linjen inne i retracement-verktøyet, merk det som Target, på 1.168 nivå, merk det som stopp tap. nå har vi vårt verktøy, og det er alt vi trenger for å handle denne tingen. det burde se noe ut som dette Veldig lite sannsynlig å jobbe på lang sikt. med denne faste 0,3: 1 RR bare en liten mengde tapere kan spise uker slutt selv måneder med fortjeneste. Du kan prøve å handle med kurv med ukorrelerte markeder. Du kan også legge til noen ekstra filter for å handle med eller mot de store trender. men dette kan skade vinnersatsen. Jeg vet ikke. du må eksperimentere. Men som standard fungerer disse 100 mekaniske strategiene nesten aldri på lang sikt. som det er akkurat nå, på grunn av seierforholdet er 90 vinene vil dekke tapene på lang sikt, men sikkert, jeg vil gjerne forbedre den, dette er testet over 1000 handler. Legg også merke til at alle handler i pips ikke er like, et langt lys vil gi flere pips fordi målet fra nær målet også blir større da, selv om store lys er mest risikable, hvis momentet er sterk, noen ganger er det ingen tilbake på dem, men hvis du ser på et diagram, vil du se wicks på nesten alle lys, de wicks vil vinne, du er mer enn velkommen til å forklare filtene dine. Bulls er dumme Dyr spesielt når jeg er kort det kan være noe å ta en titt på, takk for ideen. Dessverre er det veldig tidkrevende for meg å teste dette fordi jeg ikke har en EA, så jeg må gjøre det manuelt for tousands of trades, og jeg handler også daglig, la oss se om noen slags sjel kunne få en til slutt, da kan vi teste alle slags ting, jeg har ingen kjennskap til programmering av EAs, det er synd. Bulls er dumme Dyrespesifikt når jeg er kort. Det er statistisk sett at netto forventet profittfaktor for dette systemet (forutsatt 90 vinnerforhold og 0,33: 1 Reward to Risk ratio) på lang sikt vil være (0.330.9) (1.00.1) 2.97 som synes å være en lovende tilnærming. Jeg kan lage en EA for å teste ideen på nytt. Selvfølgelig må du huske på at siden pipen teller for profittfeilendringer med hvert annet daglig rekkevidde, for å gjøre beregningene dine, må du bruke dynamisk posisjonsstørrelse basert på størrelsen på rekkevidden som brukes til å beregne mål - og stopputslipp slik at Target and Stop Loss vil ha en konsistent verdi eller konsekvent av egenkapital. Så ville ligningen din fungere. Ideelt sett ville noen utviklede EA eller Scripts basere deres posisjonsstørrelse (risiko) på en konsistent av konto egenkapitalen. KISS (Keep It Simple) er vanligvis den beste måten å handle på, og hvis dette allerede har en 90-vinnersats, jo færre filtre jo bedre. Et filter, som forfatteren nevnte, kan være å IKKE handle hvis det daglige området er større enn en av ATR (200 for eksempel), eller om retracement-oppsettområdet (mellom tett og lavt oppe eller mellom tett og de høye på dagene) er for liten (sier 25 av ATR for eksempel). Jeg ville også være interessert i å ta en titt på å teste det via en EA. GRØNNE piper til en og alle. Selvfølgelig må du huske på at siden pipen teller for profittfeilendringer med hvert annet daglig rekkevidde, for å gjøre beregningene dine, må du bruke dynamisk posisjonsstørrelse basert på størrelsen på rekkevidden som brukes til å beregne mål - og stopputslipp slik at Target and Stop Loss vil ha en konsistent verdi eller konsekvent av egenkapital. Så ville ligningen din fungere. Ideelt sett ville noen utviklede EA eller Scripts basere deres posisjonsstørrelse (risiko) på en konsistent av konto egenkapitalen. KISS (Keep It Simple) er vanligvis den. Takk for at du økte poenget som jeg implicit antok i beregningen av profittfaktoren. Som du sa, antar jeg at vi risikerer en fast penge per handel ved å justere masse størrelsen i henhold til å stoppe tap avstand. Lar se hvordan det fungerer i en backtest. La vinnerne dine kjøre og kutte taperne dine kort. Selvfølgelig må du huske på at siden pipen teller for profittfeilendringer med hver forskjellig daglig rekkevidde, for å gjøre beregningene dine, må du bruke dynamisk posisjonsstørrelse basert på størrelsen på rekkevidde som brukes til å beregne mål - og stoppforsinkelsen, slik at mål - og stoppposisjonen vil ha en konsistent verdi eller konsekvent av egenkapital. Du kan bevise at formelen gjelder, asymptotisk, for alle MM. jeg tror ingen fokuserer på hva som har blitt sagt du sier målet ditt er 20 og stopper tap er 61.8 nesten 62 sier at spredningen vil være 2 pip så du må vinne 22 pip eller tape 60 pip og dette gir deg risikoen: belønning 1 0,3666 og som vi alle vet å tjene penger i forex må du slå (null sum spill) nullsum spillet sier at alle dine bransjer netto overskudd vil være null hvis du tar tilfeldige handler eksempel. hvis du har en risiko: belønning 1: 1 og vinneren din er 50 og du bruker konstant masse størrelse summen vil være null hvis du kan gjøre dette 50 slå til 51 da vil du tjene millioner, uansett hvor lang tid det tar å komme tilbake til vår metode her som jeg sier ovenfor risikoen belønning er 1: 0.3666 slik at dette systemet er lønnsomt trenger vi en vinnersats på mer enn 73,17 og som eier av tråden sier at han har en 90-vinnersats, og det kan bevises ved å designe en ekspert slik at vi har en hollygrail hereGBP JPY Forex Simple Trading Strategi med 90 vinnende pris GBP JPY Forex Simple Trading Strategy 8211 (Fungerer på alle tidsrammer og for alle par 8211 Best brukt på 5Min15min for kortsiktige handler og 30min1Hr4hrdaily for langsiktige handler ). Jeg handler i GBPJPY og andre valutaer ved hjelp av denne enkle metoden ganske lenge nå, og det har vist seg å være vellykket 90 av tiden, den eneste tiden den har mislyktes, er når en spike opp eller ned i nyhetstid, så jeg fraråer noen å stoppe bruker denne 30 minutter før og etter nyhetene for å flykte fra piskesager. Denne metoden skal fungere bra på alle par, men på grunn av høy votalitet og bevegelse elsker jeg å jobbe på GBPJPY-par, og gir veldig høy risiko for belønning. For par bortsett fra GBPJPY, må du kanskje eksperimentere med TP og SL abit. Den viktigste delen av å gjøre denne metoden til en suksess er å holde seg til reglene til enhver tid og komme inn i handelen når du har indikatorene som gir deg signalet. Vennligst studer reglene ordentlig og ikke inngå handler bare for å komme inn, selv å vente på riktig signal i seg selv og holde seg selv er en handel i seg selv. Hvis du holder deg til inngangsregler, forsikrer jeg deg om at vinneren din vil bli så høy som 90. Jeg føler meg personlig at dette virker best fra 7:00 GMT til 20:00 GMT. Jeg har lagt til Pivot-indikatoren som svært nyttig for å finne forventede nivåer av støtte og motstand uten for mye hodepine. Som tommelfingerregel, bør du se på Long the Currency hvis prisen er over Pivot Line og Short det hvis prisen er under Pivot Line. Jeg vil forklare det mer når vi tar dette fremover. Jeg skal ikke forklare i detaljer om hva alle indikatorene er. hva er pivots. hva er støtte og motstand, for å besøke babypips en utmerket ressurs for å lære om Forex. SAFE ENTRY for Long Trades (i 5 min diagram) I) Første oppsett (Best Setup Kanskje kan ta bevegelser på 50 til 150 pips) Anbefalt artikkel: Hvordan få 200 pips en uke enkelt bruk Bollinger Bands i Forex og Stock Trading for Long . Det du trenger å gjøre er å se først om prisen ligger over Daily Pivot, og se om LaGuerre 1 (heretter kalt Lag1) er over 0,15 og går oppover. StokHistogram (heretter kalt Stoch) er borte fra negativt til positivt. MACD har gjort en crossover til positiv (Crossover over Zero Line) og LaGuerre 2 (heretter kalt Lag2) er nederst (for lengre tidsperiode) eller trending oppover over 0,15. II) Andre oppsett (når prisen allerede klatrer opp) Kanskje i stand til å fange bevegelser på 30 til 80 pips For Long: Det du trenger å gjøre er først å se om LaGuerre 1 (heretter kalt Lag1) er på eller over 0,45 og går oppover. StokHistogram (heretter kalt som Stoch) er borte fra negativt til positivt og klatring, og LaGuerre 2 (heretter kalt Lag2) er på 0,45 eller høyere og trending opp. Jeg anbefaler ikke å ta noen andre lange oppsett bortsett fra dette med mindre alle indikatorene peker i den retningen. Sjekk om 1min, 5min og 15min Lags er enige om å ta handler bortsett fra de som er nevnt ovenfor. Utgang for lang (flere alternativer Velg hvilket alternativ som gjelder for ditt fortjeneste nivå) Når Lag-2 krysset 1,00 og deretter begynner å komme ned under 0,85 Når du får 50 pips Daglig R1 (Første motstand over daglig pivot) Daglig R2 (Second Resistance over Daglig Pivot) MACD-kryssovergang fra Positiv til Negativ og Rødt lagring snu ned Når Stokhistogrammet går fra Positiv til Negativ, og Red Lag peker ned (begge forholdene må oppfylles. Hvis ikke, ta 50 profitt og la handelskjøpet) Når Stop Loss er truffet (20 pips Spread) Dette vil trolig skje bare hvis du ikke har tatt handelen i henhold til regler eller tatt en handel 30 minutter før eller innen 30 minutter med nyheter. Hvis noen har flere forslag, vennligst send meg en e-post, så jeg kan se på det og legge til utgangene. Anbefalt artikkel: Forex Trend Momentum Trading Strategy Basert på Alligator og Double CCI Indicator SAFE ENTRY for Short Trades (på 5 min diagram) I) Første oppsett (Best Setup Kanskje kan fange bevegelser på 50 til 150 pips) For Short. Det du må gjøre er først å se om LaGuerre 1 (heretter kalt Lag 1) er under 0,85 og går nedover. StokHistogram (heretter kalt Stoch) er borte fra positiv til negativ. MACD har overgang til negativ fra positiv (under nulllinjer) og LaGuerre 2 (Fremover kalt Lag2) er øverst (for lengre tid) eller trending nedover under 0,85 II) Andre oppsett (når prisen allerede klatrer opp) Kanskje i stand til å fange bevegelser på 30 til 80 pips for shorts. Det du trenger å gjøre er å se om LaGuerre 1 (heretter kalt Lag 1) er på eller under 0,45 og går nedad. StokHistogram (heretter kalt Stoch) er borte fra positiv til negativ og klatrer ned og LaGuerre 2 (Fremover kalt Lag 2) er på 0,45 eller under og trender ned. Utgang for kort (flere alternativer Velg hvilket alternativ som gjelder for din fortjeneste) Når Lag-2 krysser 0,00 og deretter begynner å komme opp til 0,15 Når du får 50 pips Daily S1 (Første støtte under daglig pivot) Daglig S2 (Second Support nedenfor Daglig Pivot) MACD har krysset over til positiv og rødt lag er å snu opp Når Stoch Histogram går fra negativt til positivt, og Red Lag peker opp (begge betingelsene må være oppfylt. Hvis ikke, ta 50 profitt og la handelskjøpet) Når Stop Loss er truffet (25 Pips inkludert Spread) Dette vil trolig skje bare hvis du ikke har tatt handelen i henhold til regler eller tatt en handel 30 minutter før eller innen 30 minutter med nyheter. Stopp tap for alle oppføringene for Long and Short er 20 pips pluss spredt fra det beste oppsettet i henhold til regler. Hvis noen har flere forslag, vennligst send meg en e-post, så jeg kan se på det og legge til utgangene. Noen flere eksempler for utdanningsformål Enhver har et handelssystem w90 vinnersats Egentlig gutta, jeg har om lag 90 poeng etter 234 handler i 3 hele uker. med en åpen handel er det et lite parti på en quotMiniquot konto skjønt. Hvis noen har noe som ligner på mine resultater, ville jeg ikke ha noe imot å publisere liveresultatene mine. Deretter diskutere hva slags taktikk eller strategier vi kanskje eller ikke har til felles. Ikke misforstå, jeg prøver fortsatt å teste dette i et levende miljø i 1 år før du legger noen ekte penger inn i en kvotebetalingskonto. Jeg vil se om jeg kanskje ser over noe. Så betyr dette at du vil ha broen Ill, hold den for deg, men jeg skal trenge depositum Ingenting annet enn trender med et automatisert system. Jeg skriver mine egne EAer for å ri trender, og jeg er ikke redd for å legge inn KODE eller mine RESULTATER. Fint, ærlig jeg er ikke helt der ennå. Jeg lærer å skrive skript for en EA når jeg kan forsikre meg om at nøklene til handel kan holde opp hele året. Hva gjør meg gal er en venn som fortsetter å prøve å kjøpe EA etter EA for hundrevis av dollar bare for å miste mer penger. Starter opp et investeringsbasseng for å miste over 90, og han var bare en teknisk handelsmann ved hjelp av pivoter, fibo linjer. Hvor stor av en trend kjører du i veien, har EU ned trenden fra forrige uke. Likevel handlet jeg fortsatt mot trenden for to uker siden. Derfor må jeg fullt ut teste ut hvor godt det holder seg i et liv i miljøet når følelser kan noen ganger spare eller redusere fortjenesten din. I forrige uke slo jeg 750 pips, savnet 1k pips på grunn av at jeg bare var paranoid om markedet tok alle mine gevinster tilbake og så noen. Jeg har blitt kalt en grunnleggende aktør. Jeg liker bare å handle med vinden bak ryggen min. Øyeblikkelig vil EU si at det kan gå opp i sommeren, men jeg har bare en følelse av at den kan slippe ytterligere 200 pips. Ikke misforstå, jeg gjorde tap fordi jeg risikerte mer enn jeg burde ha. Så jeg gjør det ikke lenger med min vinnersats, jeg skal bare slipe den ut for året og bygge opp kontoen min ved å få flere pips vunnet. V275n299, v299d299, v299c299. Egentlig gutta, jeg har en 90-vinnersats etter 234 handler i 3 hele uker. med en åpen handel er det et lite parti på en quotMiniquot konto skjønt. Hvis noen har noe som ligner på mine resultater, ville jeg ikke ha noe imot å publisere liveresultatene mine. Deretter diskutere hva slags taktikk eller strategier vi kanskje eller ikke har til felles. Ikke misforstå, jeg prøver fortsatt å teste dette i et levende miljø i 1 år før du legger noen ekte penger inn i en kvotebetalingskonto. Jeg vil se om jeg kanskje ser over noe. lol..funny hvordan slike tråder dukker opp siden en stund. Ingen forseelse, men jeg er redd for at spørsmålet ditt er meningsløst. Et hvilket som helst system med et 5-pip resultatmål og en 500 pip stoploss vil ha en svært høy (sannsynligvis 90) gevinstrate. Men da kommer et tap å bakke deg. Med andre ord må du vurdere RR (retur til risikofaktor) for hver handel, så vel som gevinstfrekvensen. Ethvert system bør kunne omsettes, uansett om markedskvoten går opp eller ned. Oh, jeg vet, Ville bare se hva folk trodde. De fleste bare tar det som en vits, men det er folk som seriøst føler seg blindet av suksess og bare satser høyere. En venn av meg er på utkikk etter en EA som gjør akkurat det. Hes brukte hundrevis av dollar på EAs og mistet mer enn det han investerte. Jeg kombinerer bare ulike strategier og taktikker til noe konsistent. I forrige uke var 750 pips I rekkevidde alt fra 500-1000 pips i uken. Jeg må vinne nok pips incase tilfelle jeg slo en 500 pips SL. Jeg handler stearinlysformasjoner jeg liker, se den økonomiske nyhetsprognosen. Jeg har en spillplan for 40-60 pipbevegelser. På dager forventer jeg noen alvorlige bevegelser, jeg har ventende bransjer for et 100 pip-sortiment. Jeg prøver å opprettholde et marginalnivå på 2000-5000 også. Ikke store handler på noen måte, men nok vinner for å sikre at tap ikke ødelegger kontoen. Ill finne denne måneden i et levende miljø hvis det er best å handle en 100 pip-serie, vent på en retracement og sett opp handler igjen. Eller ta et skudd ved å projisere en 400-600 pipbevegelse for EU. V275n299, v299d299, v299c299. markedet er et levende materiale Hvordan ville du beskrive din kvotekvot til handel, så akkurat nå Im på 89 var på 95, men ble dum og holdt ikke kurset med min størrelse og forlatt min MMPip-ledelse. Pluss etter å ha hørt alle horrorhistorier om hvordan du kan bli ødelagt av markedet, blir jeg paranoid etter at jeg har vunnet så mange pips. Som om megleren er ute for å få meg eller bare en stor gigantisk Ponzi-ordning. Når jeg handler en 40, 50 eller 60 pip-serie. Det er nesten instinktivt med 1-3 bransjer åpne på en gang for EU. Jeg pleide å være en scalper, men fullt innså at jeg trengte en komplett strategi for å vinne konsekvent eller vinne nok pips for å dekke eventuelle åpne handler som kan miste. Hvis du vil se mine live resultater, kan jeg legge det inn her. Akkurat nå er min live-konto bare et eksempel på, hvis det ikke er bra, må du ikke fikse det. Lol Jeg ser på å holde mine gevinster denne uken i stedet for å gi det tilbake til ibfx og så noen som mine første to uker. V275n299, v299d299, v299c299. Å dele med meg hva ditt oppsett er for en handel. I morges handler mine handler som forventet. Jeg har 1-3 handler åpne mellom 1.2900-1.3000. Låst i 35pips så langt. Normalt er jeg pistol for 100-200 om dagen, men jeg får 160 pips totalt når den klarer 1.3000 for EU. Jeg venter på en retracement og handler 40-60 pip-sortiment med ulike Take Profit-stillinger. Btw alle kjøper. Jeg er bare glad for å se diagrammet og en generell forståelse av hvordan nyheter påvirker markedet. en mer avslappet handelsstil. Lavere masse størrelser gir meg rom for feil før markedet beveger seg gjennom mitt handelsområde. Det er en vakker ting. nettopp lukket en annen handel for ytterligere 10 pips en annen. Hvis det fullfører mitt handelsområde, får jeg 160pips med en åpen for å fange en potensiell bull run. Hvis den ene åpne handel går sør, kan jeg la den ri på -160pips eller lukke den ved -80pips eller bare gå med en 5-stopp-tap. V275n299, v299d299, v299c299.

No comments:

Post a Comment