Sunday 26 November 2017

89 Ema Forex


Eksponentiell flytende gjennomsnitt - EMA BREAKING DOWN Eksponensiell flytende gjennomsnitt - EMA De 12 og 26-dagers EMAene er de mest populære kortsiktige gjennomsnittene, og de brukes til å skape indikatorer som den flytende gjennomsnittlige konvergensdivergensen (MACD) og prosentvis prisoscillator (PPO). Generelt brukes 50- og 200-dagers EMAer som signaler for langsiktige trender. Traders som ansetter teknisk analyse, finner glidende gjennomsnitt veldig nyttige og innsiktige når de brukes riktig, men skaper kaos når de brukes feil eller blir feilfortolket. Alle de bevegelige gjennomsnittene som vanligvis brukes i teknisk analyse, er av sin natur sakende indikatorer. Følgelig bør konklusjonene fra å bruke et glidende gjennomsnitt til et bestemt markedskart være å bekrefte et markedskryss eller for å indikere dets styrke. Svært ofte, etter hvert har en glidende gjennomsnittlig indikatorlinje endret seg for å reflektere et betydelig trekk i markedet, og det optimale punktet for markedsinngang har allerede gått. En EMA tjener til å lette dette dilemmaet til en viss grad. Fordi EMA-beregningen legger vekt på de nyeste dataene, klemmer prishandlingen litt strammere og reagerer derfor raskere. Dette er ønskelig når en EMA brukes til å utlede et handelsinngangssignal. Tolke EMA Som alle bevegelige gjennomsnittsindikatorer, er de mye bedre egnet for trending markeder. Når markedet er i en sterk og vedvarende opptrinn. EMA-indikatorlinjen vil også vise en uptrend og vice versa for en nedtrend. En årvåken handelsmann vil ikke bare være oppmerksom på retningen til EMA-linjen, men også forholdet mellom endringshastigheten fra en linje til den neste. For eksempel, da prisvirkningen av en sterk opptrend begynner å flate og reversere, vil EMAs endringshastighet fra en linje til den neste begynne å redusere til den tid som indikatorlinjen flater og endringshastigheten er null. På grunn av den slanke effekten, ved dette punktet, eller til og med noen få barer før, bør prishandlingen allerede ha reversert. Det følger derfor at observere en konsistent reduksjon i endringshastigheten til EMA, kunne seg selv brukes som en indikator som ytterligere kunne motvirke dilemmaet forårsaket av den bølgende effekten av bevegelige gjennomsnitt. Vanlige bruksområder til EMA-EMAer brukes ofte i forbindelse med andre indikatorer for å bekrefte betydelige markedsbevegelser og å måle deres gyldighet. For handelsmenn som handler intradag og rasktflyttende markeder, er EMA mer anvendelig. Ofte bruker handelsmenn EMAer for å bestemme en handelspartiskhet. For eksempel, hvis en EMA på et daglig diagram viser en sterk oppadgående trend, kan en intraday-traderstrategi kun være å handle kun fra langsiden på en intradagskart. EMA 1289 system jorgeng: Jeg har en ide for et handelssystem som genererer god fortjeneste i markedet. Plot EMA12 krysser EMA89 på 15 min gbpusd diagram. Den 5. juni hadde vi kryss av emas på 1.8789 (selg), og kryss igjen på 1.8423 (buy) i dag 12. juni, et overskudd på 363 pip. Jeg vil ha en e-handel for seg selv siden det er vanskelig for meg å se på skjermen 24 timer i døgnet. Jeg har en ea fra en annen tråd av kryss wma520, men det virker ikke som jeg vil ha ema 1289 cross. Kan noen fikse denne ema å oppføre seg som fra ema1289 cross. EA som du vedlagt er ema 1289 kryss. Navn på denne EA er wma, men det er fordi denne EA er fra wmacross-tråden. Det er ema 1289 kryss. Og det er fra backtesting: 2006.06.05 16:15 selger 89 0.10 1.8779 1.8983 0.0000 0.00 592.83 2006.06.09 17:15 lukk 89 0.10 1.8478 1.8983 0.0000 300.40 893.23 Så den 05 juni gjorde denne EA 300 pips. newdigital: EA som du vedlagt er ema 1289 cross. Navn på denne EA er wma, men det er fordi denne EA er fra wmacross-tråden. Det er ema 1289 kryss. Og det er fra backtesting: 2006.06.05 16:15 selger 89 0.10 1.8779 1.8983 0.0000 0.00 592.83 2006.06.09 17:15 lukk 89 0.10 1.8478 1.8983 0.0000 300.40 893.23 Så den 05 juni gjorde denne EA 300 pips. Ja, jeg vet, men jeg vil at EA ikke skal ta overskudd på 2006.06.09 da det ikke var noe kryss, var korset i dag. Noen ide om hvorfor det tok fortjeneste 2006.06.09 og ikke 2006.06.12 jorgeng: Jeg har en ide for et handelssystem som gir god fortjeneste i markedet. Plot EMA12 krysser EMA89 på 15 min gbpusd diagram. Den 5. juni hadde vi kryss av emas på 1.8789 (selg), og kryss igjen på 1.8423 (buy) i dag 12. juni, et overskudd på 363 pip. Jeg vil ha en e-handel for seg selv siden det er vanskelig for meg å se på skjermen 24 timer i døgnet. Jeg har en ea fra en annen tråd av kryss wma520, men det virker ikke som jeg vil ha ema 1289 cross. Kan noen fikse denne ema å oppføre seg som fra ema1289 cross. Hei først takk for å dele systemet med oss. Men jeg har fortsatt noen spørsmål, vennligst: EMAS 1289-korset er KUN for USDGBP eller et par Tidsramme MÅ være 15 minutter diagrammer eller en annen tidsramme Når skal jeg gå ut og stoppe, vil jeg være takknemlig hvis du forklarer dette, takk alotEMA 25-50 Trading System (Detaljert) Vel, å gå tilbake til skjermen i et eget vindu er gjennomførbart, men ikke lett. Jeg kan vurdere å gjøre det når jeg er ferdig med min nåværende utvikling. Men når du bruker indikatoren, er det best å jobbe med et rent diagram - stol på indikatoren, det ser ut til å fungere. Fra min expirience ser det ut til at hver gang jeg legger til mer logikk, ødelegger jeg indikatorene. Yeah. rent diagram. det er derfor jeg liker signalfelt under og da jobber jeg på hovedvinduet. det gjør meg mer trygg på handel hvis jeg ser mine linjer over hovedvinduet. The Power and Miracle of Samurai Discipline. Hvis du ville ha fulgt indikatorens signaler i dag, ville du få (med SL ved 50 pip, TP ved 50, 100, 150, 200 pip, EMA 25, Automatisk modus): USDJPY 1H, Kjøpssignal klokka 6:00 GMT - Ta fortjeneste 1 var nådd, SL er i BE. GBPUSD 1H, Selg signal klokken 7:00 GMT - Ta fortjeneste 2 ble nådd, SL er på BE 50 pip. EURUSD USDCHF 1H, Kjøpssignal klokken 7:00 GMT - Ta fortjeneste 2 ble nådd, SL er på BE 50 pip. USDCAD 1H, Kjøpssignal klokken 7:00 GMT - Ta fortjeneste 1 ble nådd, SL er i BE. NZDUSD 1H, Selg signal klokken 3:00 GMT - Ta fortjeneste 1 ble nådd, SL er i BE. EURGBP 1H, Selg signal klokken 4:00 GMT - Nei Sl eller TP - mister 15 pip per porsjon med 4 porsjoner: -60 pip. Bare test det selv - Jeg er ny på denne indikatoren, så jeg er virkelig overrasket over resultatene. Hvis du vil få status for andre valutapar, vennligst gi beskjed. Takk for indikatoren din, men jeg forstår ikke 1 poeng. Det eneste øyeblikket vi har tap er med det svarte korset. Det er ingen annen måte å få tap på med dette systemet fordi det er ikke veldig klart hvordan den siterte nedkvoten krysser og den kvadratiske oppkvoten går over. når indikatoren trekker et grønt kryss må vi kjøpe, men når prisfallet faller og vi ikke blir stoppet av noe svart eller gyldent kors og indikatoren bare viser oss et rødt kryss, hva må vi gjøre Stopp og revers Dette høres ut som en mye tap. (Ja, du mister når du får en svart X eller når du får et reverese signal.

No comments:

Post a Comment