Thursday 16 November 2017

Forex Pris Action Skalpering For Bob Volman


Tråd: Boken. Forex Price Action Scalping av Bob Volman Opprinnelig postet av sean1963 Jeg vil sette pris på innspill fra erfarne forhandlere om denne boken. Jeg har lest det et par ganger, og jeg er klar for noe tilbakemelding. Forhåpentligvis kan jeg finne en enkel scalping methos som jeg kan handle NY åpent på daglig basis. Denne boken synes å ha fortjeneste og jeg har lest mange forskjellige innlegg på forumene. T Den vanskeligste delen jeg finner er faktisk å tro på innspill mottatt fra forskjellige handelsfolk. Jeg er ikke helvete på denne metoden, men det ser ut til å ha litt seriøs fortjeneste. Vennligst gi meg kommentarer og eller forslag til hvordan du kan fortsette i min søken for å finne en lønnsom stil. Jeg har ikke lest boken, men stor observasjon så langt som å tro på input mottatt fra forskjellige handelsfolk. Det er ikke at andre handelsfolk ikke vet hva de snakker om, men i noen tilfeller er det sanne: men for det meste fordi det i handel er aldri en alltid gjør dette eller gjør det alltid, eller aldri gjør dette eller aldri gjør det. Hva du får igjen i de fleste tilfeller er meninger basert på handelsmenn personlig forspenning, situasjon og erfaring. Det du trenger ikke bare å ha mer positive erfaringer i det lange løp enn negativt, er evnen til å se på hva som er faktum, mening eller B. S basert på informasjonen som finnes. Du kan gjøre dette ved å lære grunnleggende og praksis, praksis og praksis. Å scalping spesielt er det alle slags måter å hodebunn handel. Noen bruker flere indikatorer enn andre, noen bruker forskjellige tidsrammer, flere tidsrammer. Alle handler IMO har disse delene: Bevegelse oppover eller sidelengs Momentum sterk, svak eller flatcykel som begynner midten eller slutten tidligere støtte - og motstandsnivåer. Det er ikke problemet, problemet er at de alle kan måles mer enn en måte. Det du trenger å finne ut er hva som passer best for deg. Du gjør det ved å gjøre det du gjør: spør spørsmål, les innlegg, searh utube (stor hjelp) søk google. Jo mer du gjør det i begynnelsen, desto lettere blir det å gjøre avgjørelser basert på faktaalternativer og plukke minst av ondskapene. Prøv det, og du vil se de forskjellige utube-videoene du får når du søker på scalping forexmarkeder. God Luck Gp Opprinnelig postet av sean1963 Jeg vil sette pris på innspill fra erfarne forhandlere om denne boken. Jeg har lest det et par ganger, og jeg er klar for noe tilbakemelding. Forhåpentligvis kan jeg finne en enkel scalping methos som jeg kan handle NY åpent på daglig basis. Denne boken synes å ha fortjeneste og jeg har lest mange forskjellige innlegg på forumene. T Den vanskeligste delen jeg finner er faktisk å tro på innspill mottatt fra forskjellige handelsfolk. Jeg er ikke helvete på denne metoden, men det ser ut til å ha litt seriøs fortjeneste. Vennligst gi meg kommentarer og eller forslag til hvordan du kan fortsette i min søken for å finne en lønnsom stil. Hei Sean. Bob Volman boken hans er en av de få handelsbøkene som har fått plass på bokhyllen min. Ifølge Mike Bellafiore er de mest konsekvente handelsmenn, de som mestrer hodebenshandel. Til skalp vellykket er ikke basert på en metode, men en dyp dyp forståelse, quotfeelquot av markedet som gir deg indikasjon på hvilken metode som fungerer der og da. Så ordet fleksibilitet til markedet er et nøkkelord. Du nevner at du har lest boken et par ganger for å forstå, en slik bok krever mye arbeid å forstå. Svaret kan ikke gis i et forum, bare etter utallige timer foran skjermen gir deg den riktige dype forståelsen som svært få er i stand til å ta det harde trinnet. Opprinnelig skrevet av torulf39 Hei Sean. Bob Volman boken hans er en av de få handelsbøkene som har fått plass på bokhyllen min. Ifølge Mike Bellafiore er de mest konsekvente handelsmenn, de som mestrer hodebenshandel. Til skalp vellykket er ikke basert på en metode, men en dyp dyp forståelse, quotfeelquot av markedet som gir deg indikasjon på hvilken metode som fungerer der og da. Så ordet fleksibilitet til markedet er et nøkkelord. Du nevner at du har lest boken et par ganger for å forstå, en slik bok krever mye arbeid å forstå. Svaret kan ikke gis i et forum, bare etter utallige timer foran skjermen gir deg den riktige dype forståelsen som svært få er i stand til å ta det harde trinnet jeg ikke kjenner Mike, men jeg er enig med uttalelsen 100. Mine beste handler Jeg vet at jeg vil slå mitt mål før jeg noen gang til og med inn i markedet. Det er virkelig om å være i sonen. Og tar mye tid på skjermen og markedsundersøkelse å mestre. Det er derfor de mest ettertraktede handelsmenn feiler fordi de tror det er en snarvei eller noen hemmelig kombinasjon av indikatorer som vil hjelpe dem. Trader Allenrsquos Community og Bob Volmanrsquos ny bok Itrsquos har vært et par år siden jeg oppdaterte denne bloggen. Siden den gang har Bob Volman skrevet en ny bok, Understanding Price Action. Denne nye boken er en fryd å lese, som den første er (FPAS). Men du får følelsen av at Bob Volman doesnrsquot virkelig handler på 5 minutters tidsramme på daglig basis. Det føles som han bruker boken mer som en øvelse for å forklare sine synspunkter på ldquoprice actionrdquo. Det er veldig interessant å se hvordan ldquogurusrdquo av prishandlinger sammenligner med hverandre ved å bruke 5 minutters barer (Volman vs Al Brooks). En fantastisk bokanmeldelse er fra Tonylommich. Trader Allen har også satt sammen et fellesskap basert på hans modifiserte versjon av FPAS og hans syn på volatilitet. Han er en utmerket handelsmann som har vært utrolig sjenerøs med sin tid. Hans nettside ser ut som noen reiste tilbake til 1995 for å lage den, av en eller annen grunn, jeg liker mangelen på polskmarketinghype. Det er en liten, men god gruppe menn der. Chatrommet er sannsynligvis ikke den beste måten å lære noe på, som scalping, fordi det krever mer av en intensiv tilbakemeldingssløyfe mest sannsynlig. Du kan finne ham på Og hans chatterom ligger også. Det er også en annen fyr i det samfunnet som heter FXOutlier, som ser ut som han har lagt mye arbeid (basert på hans blogg og oppføringer). Hvis noen er lokalisert i sitt område og er en vellykket handelsmann eller på ldquothe pathrdquohellip vil du kanskje slippe ham en linehellips fordi han er på scenen som er et tipping point i noen handelsfolk careerhellipwhere selvtillit tvil kan oppveie perseverancehellipwithout rett mentor eller hjelpende hånd . Hei, I039m leser Volman039s bok. Jeg vil gi metoden et forsøk. Kan du vennligst gi meg beskjed om konteksten til eksperimentet ditt etter book039s metode Like. tok du SR-linjer på diagrammet ditt Har du tatt hensyn til mulige SR-områder Hvor ofte handlet du vanligvis Hadde du alltid forlatt reparasjonsstopp eller flyttet SL til å bryte med en gang i fortjeneste Tror du at du var aggressiv eller konservativ når du handlet? Følg en annen scalping eller swing trading strateg under ditt eksperiment Dette var det første gjennomtenkte spørsmålet Irsquove hadde lenge. Å svare på spørsmålet ditt var handel for det meste under London-sessionen. Didnotquot bruker mye informasjon annet enn de 2 timene som vises på de fleste chartshellip. Jeg prøvde å bruke Volmanrsquos tipping point-metode for stop management (beskrevet mot slutten av boken). HellipI var både konservativ og aggressiv ( usikker, mye av tiden) hellipYes, jeg har alltid noen eksperimenter som brygger for å prøve ut kanter eller remixe gamle oneshellipvery som ligner på prosessen du ser med denne bloggen. Etter nylig gjennomgang av forumtråden på trade2win, virker det som de fleste har problemer med å få et konsistensnivå med Volmanrsquos metoder. Mange mennesker gjorde det til breakeven, og håper å bli bedre. Som var langt som jeg kunne ta det også. Det er imidlertid en person som heter TraderAllen som postet en fremragende post ved hjelp av Volmans-metoder. Du bør sannsynligvis rette fremtidige spørsmål til ham. Hans konsistens er det jeg håpet på, men klarte ikke å oppnå. Så han gjør definitivt noe riktig. Hvem vet du kanskje noen tips fra ham, vil hjelpe deg med å finne den rette veien. Endelig innlegg for å lære å handle som Bob Volman Jeg vil sørge for at alle ser samlingen av diagrammer som Bob Volman annotert for BLS. Jeg synes dette er veldig viktig å se hvor virkelig fleksibel Volman er. Jeg tror at hvis du nærmer deg Volmanrsquos stil med en mekanisk tenkemåte eller mønsterbasert tenkemåte. Du er liksom å bjeffe opp feil tre. For eksempel, hvis du finner deg selv tenker ldquoO. K. her er to små dojirsquos i nærheten av EMArdquohellipthen Irsquom som går langhelliplike en robot som ble lært enkle mønstergenkjenning. Du vil finne deg selv i så mange dårlige DD-bransjer du vil tro at dette oppsettet er totalt bullshit. Jeg tror det Volman prøver å lære i slutten, er hvordan man kommer inn i handelen bare når de underliggende forholdene støtter handelen. Som du kan se fra diagrammene, er Volman sint fleksibel der han trekker bokser. Der han seersquos oppbygger. Der han ser forhold som støtter et spill. Der ser han fare i horisonten. Denne fleksibiliteten er ganske vanskelig å undervise. Og det ville ta tusenvis av timer å føle seg komfortabel at du gjør det riktig. Irsquom er ganske sikker på at Volman faktisk har brukt mange timer på å prøve å lære andre sin stil, selv før han skrev sin bok. Og han har sikkert hatt noen studenter som endelig kunne få det ned, og Irsquom var sikker på at det var andre som fortsatte å slite. Undervisning om ldquoContextrdquo er et glatt emne. I det øyeblikket du prøver å definere det, blir det for stivt eller sett i stein. Og da har du folk tenker itrsquos bare om å ta en handel over to små dojirsquos nær en EMA. Som mangler poenget. Hvis handel er både en kunst og vitenskap, så er forståelseskonteksten nærmere ldquoart of tradingrdquo. Irsquove så på Al Brooks-handel. Og Irsquom sikker på at du ville ha en lignende opplevelse å se på Volman-handel. Det er denne konstante evalueringen av ldquopossibilitiesrdquo, konstant veiing av prorsquos og conrsquos som er i stadig endring. Ingenting er ldquosetrdquo med denne tankegangen. Itrsquos alt i forhold til hva som skjedde like før det. Irsquom 100 sikkert du kan tjene penger ved hjelp av mekanisk handel, og Irsquom er sikker på at du kan tjene penger med et solidt skjønnsmessig rammeverk. Irsquove hjalp selv med å programmere arbitrage stil systemer og Irsquove sett også disse arbeidene. Jeg tror at hovedforskjellen er at du kan være mye mer lønnsom (prosentvis) med et solidt skjønnsmessig rammeverk, men det vil ta mye mer tid å lære ldquosoft skillsrdquo. Hva mener jeg ldquosoft skillsrdquo Irsquom stjeler denne fasen fra Daniel Coyle, men jeg tror itrsquos er veldig viktig å forstå det, hvis du skal lykkes med denne handelsstilen. Her er en artikkel som vil hjelpe deg å forstå. 5. Finn ut om det er en hard ferdighet eller en myk ferdighet. Hver ferdighet faller inn i en av to kategorier: harde ferdigheter og myke ferdigheter. Vanskelige ferdigheter med høy presisjon er handlinger som utføres så riktig og konsekvent som mulig hver gang. De har en tendens til å bli funnet i spesialiserte sysler ndash som en tennisspiller som serverer, eller en hvilken som helst presis, gjentatt atletisk flytte et barn som utfører ganger bord, en arbeidstaker på en forsamlingslinje, og vedlegger en del. Her er målet ditt å bygge en ferdighet som fungerer som en sveitsisk watch ndash pålitelig, nøyaktig, og utført på samme måte hver gang, automatisk, uten feil. Soft, høy fleksibilitet ferdigheter, derimot, er de som har mange stier til et godt resultat, ikke bare en. Disse ferdighetene handler om å gjøre det samme perfekt hver gang, men heller om å være smidig og interaktiv om øyeblikkelig å gjenkjenne mønstre når de utfolder seg og gjør smarte, rettidige valg. Myke ferdigheter har en tendens til å bli funnet i bredere og mindre spesialiserte sysler, spesielt de som involverer kommunikasjon, som for eksempel: en fotballspiller som oppdager en svakhet i forsvaret og bestemmer seg for å angripe en aktør som oppdager en skjult mulighet en romanforfatter instinktivt forvandler vendingene av et komplisert plott. Med disse ferdighetene prøver vi ikke for sveitsisk-presisjon, men snarere for evnen til raskt å gjenkjenne et mønster eller mulighet, og å jobbe forbi et komplekst sett med hindringer. Poenget med dette tipset er at vanskelige ferdigheter og myke ferdigheter er forskjellige (bokstavelig talt bruker de forskjellige strukturer i kretsene i hjernen din) og utvikles dermed gjennom ulike metoder for dyp praksis. Når du lærer et mekanisk handelssystem, og itrsquos regler, og itrsquos pengene management Du lærer ldquohardrdquo ferdigheter. Når du lærer en ldquodiscretionaryrdquo trading rammeverk som Volman eller Brooks lærer du ldquosoftrdquo ferdigheter. Hovedforskjellen er at myke ferdigheter er mye mer flytende og fleksibel og derfor mye vanskeligere å ldquodefinerdquo. Liker å forstå ldquocontextrdquo. Hvis du prøver å tvinge Volmanrsquos oppsett med en tankegang at du jobber med ldquohardrdquo ferdigheter, bruker du feil tankegang til å bli vellykket med denne stilen. Jeg tror nøkkelen forskjellen mellom nybegynnere er at de tror trading handler kun om ldquohard skillsrdquo, og hvis de bare finner den riktige kombinasjonen av indikatorer, oscillatorer, eller til og med ldquoprice actionrdquo mønsterbaserte oppsett, så vil de lykkes. De tar aldri hensyn til den generelle ldquocontextrdquo av spillet de vurderer, og spør aldri hvorfor det samme oppsettet er gunstig i ett miljø og ugunstig i forskjellige omgivelser. Dette kan være et dårlig eksempel, men jeg ser mange paralleller mellom forføringssamfunnet og detaljhandelsvirksomheten. Det snakker iblant meg om hvordan de er like. Hvis du så vennen din, henter en jente på en bar klokka 12.00 om natten. Og du spurte ham ldquowhat sa du til herrdquo Og han sa noe som, jeg fortalte herhellipldquoWow, du har en fin assrdquo. Etter at du tenkte på det, ville du prøve å bruke samme linje neste dag i en stille kaffebar. Gå opp til en jente og si ldquoWow, du har en fin assrdquo. I stedet for å få et boisterøst svar som vennen din fikk natten før, får du dette nesten unike smilet fra noen som ikke prøver å engasjere seg med deg. Du har savnet den underliggende konteksten du var i natten før. En bar hvor alkoholen flyter, og musikken var høy, og det var moro å bli hatt av alle. Til en stille kaffebar der en litt annen taktikk ville være mer fruktbar for tilnærming. Ikke bare det, du antok det var litt ldquolinerdquo eller oppsett som gjorde din venn vellykket. Dette er den nøyaktige tankegangen til en nybegynner. For å få eksemplet tilbake til handel, ser du hvordan konteksten er savnet i handel også. For eksempel, under en veldig aggressiv opptrinn kan du begynne å bruke DD-oppsettene dine løst. Men å prøve å bruke dem på andre tidspunkter, kan få deg til noen seriøst lave, rare spill. Jeg ønsker deg alt godt på reisen din. Uke i gjennomgang (24. september til 28. september) Avsluttende blogguke i gjennomgang (17. september til 21. september) Ikke mye tid til å handle denne måneden Fortsatt ikke en dårlig måned skjønt. Med smarte penger allerede på juleferie til neste år, vil jeg gå på pause og tilbringe litt tid med familien. Med hele vinduet pågår vil resten av året være uforutsigbar for forhandlere. DAG HANDELTYPE VIN ELLER TAP PIPS 4 1 RB Vinn 32,9 5 2 SB Vinn 10 5 3 RB Vinn 7 6 4 Nyheter Vinn 16,6 9 5 BB Vinn 14 10 6 RB Vinn 12 11 7 SB Vinn 5 12 8 RB Vinn 6 12 9 Nyheter Tap 10 16 10 RB Vinn 12 totalt pips 125,5 gjennomsnitt 12,6 Im avslutter året med like under 100 retur. En annen god handel, og jeg vil være på 100-merket, så jeg kan prøve å snike en siste handel. 17. desember 2013, 21:15 Ble med i okt 2012 Takk Bob og BLS 17. desember 2013, 21:31 Medlem siden Mar 2012 Opprinnelig skrevet av mynaus For din første handel synes det at risikoen er omtrent 9 pips. Litt for mye for meg. HI mynaus Tipping Point var 8 ved siste sving lavt og ikke en som jeg ville ha unntatt, så jeg hadde tenkt å lukke ut hvis prisen forbi gjennom den første røde linjen og MA for totalt 5 pips, med et tett trappstopp .

No comments:

Post a Comment